Re: [Edergi-cg] 2.sayi hazirliklari

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Tue 01 Feb 2005 - 21:37:32 EET

bu arada derginin pdfi dagıtılmıyacak mi nasıl oacak bu
olay ek olarak isterseniz tabi siz bilirsiniz workshop,tips,haberler,makale
gibi bolumlere bolsek dergiyi nasıl olur acaba hem hos olur be nbu ay
gimp yazısı yazacaktım ama yazının basına kotu
bir kaza geldi herkes ozur ama gimp olmasa bile bundan sonra linux uzeridne
workshop yapılabilcek bir uygulamaya duzenli yazcam ne dersiniz boyle
bolumlere bollelimmi ? bide basit bir dergi temasiyla birlikte pdf olarak
dagita bilecekmiyiz ?