Re: [Edergi-cg] 2.sayi hazirliklari

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Wed 02 Feb 2005 - 13:09:59 EET

Selamlar,

Aklımdaki sorularla başlayayım isterseniz.

1- derginin sayfa sayısı ne olacak? En az şu kadar sayfadır diyebiliyor
muyuz? Sayfa sayısı belirlendikten sonra içini doldurmayı garanti
edebiliyor muyuz? "bir sayfa" kaç sözcükten oluşacak?
2- dergi temel hedef kitlesi kimdir? dergiyi okuyacak kişileri kabaca
tarif edebiliyor muyuz?
3- derginin içeriği ne olacak? sayfa sayısının yüzde kaçı haber, yüzde
kaçı yazılım inceleme, yüzde kaçı köşe yazısı ve saire... böyle bir
çalışmamız var mı?
4- belirli kişiler tarafından kesin üstlenilmiş görevler ve yazı
köşeleri var mı? varsa bunlar nelerdir, henüz üstlenilmemiş işler
nelerdir? bu işleri yapabilecek adaylar var mıdır?
5- dergi önümüzdeki 1 yılk içinde hangi formatta yayınlanacak? html,
pdf, basılı?
6- basılı derginin masraflarını kim üstlenecek? grafik işlerini kim yapacak?

bu soruların biraz tartışılması gerektiğini düşünüyorum. fikirlerinizi
bekliyorum, görüşmek üzere.

B.

Ozer Tayiz yazmış: