Re: [Edergi-cg] Penguence sayı 4

From: Alphan Bayazit (listec@bayazit.org)
Date: Wed 21 Dec 2005 - 18:09:59 EET

19 Dec 2005 tarihinde Hakan Uygun dedi ki:

> Merhabalar,
Merhaba,

> 3. sayıyı çıkardık ve kutlamasını da yaptık

ellerinize sağlık

Yalnız gönül ister ki html hali ihmal edilmesin. Yazıcısı olmayanlar (ya
da tamamını yazdırmayı düşünmeyenler) için
pdf okumak (özellikle bu kadar yoğun resimli bir pdf) oldukça büyük
iÅŸkence oluyor.

> Bu sayının dosya konusu olarak "Yerelleştirme çalışmaları"nı
> düşünüyoruz.

çok önemli bir konu ama dosya konusu olarak daha çok insana hitap
edecek bir konu seçilebilir belki.

> Ayrıca bir önceki sayımızda yer almayan ama olmasının iyi olacağını
> düşündüğümüz köşeleri de şöyle listeleye biliriz :
>
> Oyun

Doruk Fişek'in pathological yazısı çok güzeldi. Üzüldüm böyle bir yazı
göremediğim için son sayıda.

> Masaüstü
> Programlama

Bence de bu ikisi çok önemli,
aklıma ilk aşamada gelen bir kaç başlık:
ALSA ve dmix ayarları
uçbirim uygulamaları karşılaştırmaları
programlama açısından ise bash ya da ruby tadında betik dillerini konu
alan yormayacak herkese hitap edebilecek yazılar hoş olabilir belki.

belki biraz daha ağır ama yazar bulmanın kolay olacağını tahmin ettiğim
LISP ve iÅŸlevsel diller de deÄŸiÅŸik olabilir.

kolay gelsin,
-alphan

--
Haberturk sitesinin haber vermeyi reddettiÄŸi kiÅŸi.
http://www.bayazit.net/alphan/