Re: [Edergi-cg] Penguence sayı 4

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 21 Dec 2005 - 23:28:46 EET

Wed, 21 Dec 2005 11:09:59 -0500 tarihinde Alphan Bayazit
<listec@bayazit.org> yazdi:

> ellerinize sağlık
> Yalnız gönül ister ki html hali ihmal edilmesin. Yazıcısı olmayanlar
> (ya da tamamını yazdırmayı düşünmeyenler) için
> pdf okumak (özellikle bu kadar yoğun resimli bir pdf) oldukça büyük
> işkence oluyor.Bununla (yazıların HTML hallerini hazırlamak) ugrasmak
> icin gonullu olan
olursa, dosyalarin ham halleri aktarilir.

> Doruk Fişek'in pathological yazısı çok güzeldi. Üzüldüm böyle bir yazı
> göremediğim için son sayıda.
Tesekkurler :-) (hafif bir yuz kizarmasi)

Aslinda taa Haziran-Temmuz aylarindan itibaren Battle for Wesnoth'u
Turkce'ye ceviren ekiple dirsek temasi oldu. 1.0'i bekleyelim
istediler, ceviri yogunluydu, oydu, buydu, suydu derken yazi
yetisemedi. Yogunluktan unutup yedek bir yazi icin birileri ile
baglantiya gecmedigimden, ortada kaldi.

Oyun kosesinin sorumlulugunu 2. sayidan sonra ben ustlenmistim (kimseye
de henuz satamadim), ic yuzunu aktarayim dedim :-)

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693