Re: [Edergi-cg] Pengunce Sorular...

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 14:52:27 EEST

 Merhabalar,

 Bu durumda bu isin sorumlulugunu sen uzerine aliyorsun Erhan, hayirli ugurlu
olsun :)

 Zaten koskoca listede baska da sesini cikaran olmadi :(

On Saturday 23 April 2005 22:02, Erhan Ekici wrote:
> Bu soru aynen kalsin, bunu soralim derim.

> Aynen kalsin.

> Aynen kalsin.

> Bu soruyu degistirelim derim. su an hosuma gitmedi ama niye hosuma gitmedi
acaba
> onu dusunuyorum:) Neyse bulunca yazarim.

 Bu soruda sey gelmisti aklima, mesela insanlarin cok komik anilari oluyor, ya
da duyduklari ve Linux sayesinde mutlu sonla biten kosusturmacalar oluyor,
onlardan bahsedebilirler (hem biraz neseli olur ortam), mesela Koray Loker'in
bir tiyatro oyununun linux sayesinde kurtarilmasi hikayesi var, komik
filandir. Ve bu tip seyler genelde etkili ve okumasi zevkli olur, sonucta bir
Linux insaninin yillardir yasadigi en etkileyici anisini anlattiriyoruz ona.
Bence kalsin bu soru. Seni rahatsiz eden sey ne ise sorunun kapsamini onu
disinda birakacak sekilde daraltiriz..

> Aynen kalsin.

 Bu durumda eger The soru ile ilgili onerim kabul edilirse elimizde 4 soru
oluyor, yok mu fikir, yok mu arttiran..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren at uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x527D7293, 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4 BD11 FE46 2B92 527D 7293 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -