[Edergi-cg] Pengunce Sorular...

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Sat 23 Apr 2005 - 22:02:17 EEST

Merhabalar...

A. Murat Eren'in belirtigi gibi bu konuyu yeni bir ilmek uzerinden devam
ettirelim.

> [...]
> kalacak. Sonucta sorular belli oldugundan, yazilari da, sorulari cevaplayacak
> kisiler yazacagindan fazla bir is yuku kalmiyor geriye bir giris yazisi yazip
> cevap sahiplerinden kisaca bahsetmek disinda..

> Bu isten sorumlu kisi de sorularin son hallerini aldigi oneriler
> dogrultusunda sabitlemek ve ilerki aylarda belki genisletmek islerinde
> yetkili olur. Listeden birisi cikip ben bu isin organizasyonunu ve
> sorumlulugunu uzerime aliyorum demiyorsa ben bu isin organizasyonunu uzerime
> alirim (batmaya basladigimi hissediyorum)..

Aslinda belirttigin metodu izledigimiz durumda zaten yapacak cok fazla bir is
kalmiyor. Sorular zaten bu listede bu ilmek uzerinden belirlenmis olacak.
Sorular eposta yoluyla sorulup cevaplanacagi icin tek kalan kisi hakkinda
yazilacak tek paragraflik tanitim yazisi. Bu sebeple sorulara odaklanalim.

Bu soru aynen kalsin, bunu soralim derim.

Aynen kalsin.

Aynen kalsin.

Bu soruyu degistirelim derim. su an hosuma gitmedi ama niye hosuma gitmedi acaba
onu dusunuyorum:) Neyse bulunca yazarim.

Aynen kalsin.