Re: [Edergi-cg] merhaba

From: talat uyarer (uyarertalat@hotmail.com)
Date: Tue 30 Nov 2004 - 21:42:30 EET

>From: Erhan Ekici <erhan@uzem.itu.edu.tr>
>To: talat uyarer <uyarertalat@hotmail.com>
>CC: edergi-cg@liste.linux.org.tr
>Subject: Re: [Edergi-cg] merhaba
>Date: Tue, 30 Nov 2004 20:10:16 +0200
>
>Merhabalar..

>bir
>calısmaya
>

>oncelikle ilgin icin tesekkurler Talat. Kisa bir bilgilendirme ile mevcut
>durumu
>ozetleyeyim. Su an edergi de yer alacak 6 adet yazimiz hazir. Burak
>Dayioglu,
> [...]
Oncelikle ege ruygun gorulurse ben Linux Haber kısmını yazabilrimi vede
bence dergi de Linux Oyun, Linux distro ,LinuxTurk(Turklerin gelistirdigi
yazılımların tek tek tanıtılması) gibi aklıma geldi .Ama Haber Konusu
olmazsada (yani bana verilmezse yazmak için) verilecek herhangi bir konu
uzerindede yazarım ... :)