Re: [Edergi-cg] merhaba

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 30 Nov 2004 - 20:10:16 EET

Merhabalar..

Quoting talat uyarer <uyarertalat@hotmail.com>:

> Bi kac gundur e-dergi calısma grubundan mail almadım bende heyecanla ve
> hevesle bu calısmayı bekledigimden olsa gerek bana bu sure uzun geldi... bir
> calısma yapılıyor mu yapılmıyorsa ne zmaan baslıyacagız aktif bir calısmaya
> ?

oncelikle ilgin icin tesekkurler Talat. Kisa bir bilgilendirme ile mevcut durumu
ozetleyeyim. Su an edergi de yer alacak 6 adet yazimiz hazir. Burak Dayioglu,
Gorkem Cetin, Devrim Gunduz, LKD, Baris Cicek'in yazilari elimizde son
duzenlemeleri yapilacak.

1 sayfa Firefox ile ilgili bir yazi var. Su an onu hazirlamak ile mesgulum.

1 Sayfa LinuxMagazin kosesi var. Bu bolumde linux dunyasinda adi duyulmus, unlu
sahsiyetlerin acik kaynak dunyasina neler kattigini, nasil super programlar
yazdiklarini falan atlatacak degiliz elbette. adi ustunde magazin. Bu sahsiyetin
yasami hakkinda,(yasi, evlimidir, nerede yasar:)) bilgiler olacak. bu yazida
tamamlanmak uzere, tamamlaninca paylasacagim.

"Penguence" kosemiz ise belirli sayfalarin altinda yer alacak olan "ipucu"
benzeri kutucuk/kutucuklar olacak. ipuclari, kisa komut aciklamalari ve
kelimeler olacak.

Linux-101 kosesini de unutmamak lazim. o da hazirlanmakta.

Sizlerdende kose oneri varsa lutfen cekinmeden paylasin. Arzu ederseniz koseyi
size tahsis edebiliriz. (biraz proseduru olacak ama:))

Bide son surumler kosesi olsa, dagitimlarin son surumleri nelerdir, yeni
versiyonlari ne zaman cikacak gibi bilgiler verse iyi olur. bu sadece su an
aklima gelen bir fikir. Sorumlu olmak isteyen var midir?
Topu atiyorum: Arda Cetin (listede misin?)

En buyuk eksiklerden biri "Haberler" bolumu. Bu bolumun sorumlulugunu
ustlenecek, etrafta dolasan haberlerden secmeler yapip bunlari edergi de
yayinlanacak bicimde ozetleyebilecek, kisaca "haberler" bolumunden sorumlu
olacak bir arkadasa acilen gereksinmemiz var. Bu listedeki arkadaslar eminim
ilgileneceklerdir. Gonullu var mi? Yoksa ben mi soyleyeyim:)

Bunlarin disinda en buyuk sorunlardan biri "Derginin ismi". Simdiden bu gruptan
onerileri olan varsa paylasmanizi rica edecegim.

Derginin adi ile birlikte bir logosu olmali. Buda eksik noktalardan bir digeri.

Degerli fikirleriniz paylasin. Merak etmeyin "al sen yap demeyecegiz:)"

E-Dergi Calisma Grubu