Re: [Edergi-cg] merhaba

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 01 Dec 2004 - 19:37:23 EET

Quoting Arda Çetin <arda@linux-sevenler.org>:

> Merhabalar,

> Evet, hattayim :-)

Bu guzel :)

> Her iki konuyla da yakin alakamdan dolayi sorumlu olabilirim..

haberler bolumu icin Talat'a destek olabilirsen cok iyi olur.

> "Yeni dagitimlar" dedigimizde ortalama her saat basi yeni bir dagitim haberi
> aliyoruz, bunlarin hangileri e-dergi icerisinde yer alicak onceden belirlemek
> gerekiyor sanirim...

Dagitim haberleri senin sorumlulugunda. Burada bahsi gecen 200 kusur dagitim
degil. daha cok Fedora, RH, Slackware, Mandrake ,SuSE, Novell vb. gibi ilk 10
dagitim hakkinda gelecek surumleri, bu surumlerle gelecek yenilikler, artilar
vs gibi dusunduk.

uygun mudur?