Re: [Edergi-cg] merhaba

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Wed 01 Dec 2004 - 18:32:01 EET

merhabalar...

Quoting talat uyarer <uyarertalat@hotmail.com>:

> Oncelikle ege ruygun gorulurse ben Linux Haber kısmını yazabilrimi vede
> bence dergi de Linux Oyun, Linux distro ,LinuxTurk(Turklerin gelistirdigi
> yazılımların tek tek tanıtılması) gibi aklıma geldi .Ama Haber Konusu
> olmazsada (yani bana verilmezse yazmak için) verilecek herhangi bir konu
> uzerindede yazarım ... :)

Ilgine tesekkurler. Oyleyese simdiden haber bolumu icin calismaya
baslayabilirsin.
haber hakkinda fikir yorum istersen bu listeye yazman yeterli. Faydali, dergide
yer almasini istediginiz haberleri bu listeye yabalirseniz Talat da
faydalanacaktir. haberler bolumu icin 3-4 tam sayfa ayrilacak. Haberlerin
gunluk gelip gecici olmamasi onemli. Ben de elimden gelen destegi saglayacagim.

Kolay gelsin.