Re: [Dernek] Web Sitesi

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Tue 07 Mar 2006 - 10:44:39 EET

Merhaba,

Gezegendeki durumu takip ediyorum. Yaptığınız iş kolay değil. Tartışmaların
için de sizi Fırat Küçük konusunda son derece haklı, Bahadır Kandemir
konusunda haksız buluyorum. Ancak benim olduğu gibi herkesin de farklı
görüşleri olacaktır. Aynı anda herkesi memnun etmenizse hiç bir zaman mümkün
olmayacaktır.

Bu sebepten dolayı vicdanınız rahat olduğu sürece gerekli yaptırımları
uygulamanız ve gezegen yönetimi gibi zor ve özveri isteyen bir konumdan
ayrılmamanız gerektiğine inanıyorum. saygılar, kolaylıklar....

Serbülent ÜNSAL