Re: [Dernek] Web Sitesi

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Tue 07 Mar 2006 - 02:49:20 EET

Merhaba,

On Tue, 7 Mar 2006, Umut D. wrote:

> LKD web sitesinde Gezegen ile ilgili satırdan ismimin ivedilikle
> çıkarılmasını rica ediyorum. Yerine yazılabilecek aday isimleri bilahare
> bildireceğim.

Hocam, Gezegen'deki konuyu takip ediyorum. Ekin'in yazdığı gibi, 19 tuşa
basıp kötü şeyler söylemek kolay. Bu ilk değil, Gezegen üzerinden
birilerine sürekli sataşanlar zaten vardı.

Gezegen yönetimini gayet iyi götürüyorsunuz bence, iki kişi yüzünden bunu
bırakmanız bence hoş olmaz, yerinde olmaz.

Kurallar belli, ihlal konuları belli. Çıkartıverin ilgili kişileri
yapılandırma dosyasından, olsun bitsin. Sizin durumunuzu çok iyi anlyorum;
hem liste yöneticisi olarak, hem de zamanında Gezegen yönetiminde bulunmuş
birisi olarak.

Karar sizin tabii ki; ama sizi orada görmeyi tercih ediyorum.

Saygılar.

--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri         -          http://www.kivi.com.tr