[dernek] Rv: Re: Cebit Eurasia 2004

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Fri 10 Sep 2004 - 01:10:26 EEST

Merhaba,

--------- Orjinal mesaj --------

> Bol miktarda MSCE, Cisco vs sertifikasyonu veren egitim firmasi
> vardi. Sanirim portakal isminde bir firma vardi linux ile ilgili
> ama kendileri orada yoktu.

Portakal Teknoloji, Bilişim Fuarı'na katılmadı. Bunun kararı çok önceden
verilmişti. Bilişim Fuarı'nda "stand açmak" İstanbul ağırlıklı çalışan
firmalar için verimli olabilir ama bizim için verimli bulmadığımızdan
Ankara'da kalıp çalışmalarımıza devam etmeyi seçtik.

Bununla birlikte katılımcı firmalara da dağıtılan ve 30.000 kopya basılan
bir kitapçıkta 100'e yakın firma içinde yer alan toplam 3 eğitim firmasından
biriyiz ve orada Linux odaklı olan tek eğitim firmasıyız. Orada da klasik
bir reklam yok; geçtiğimiz yaz yapılan Bilişim Yaz Kampı 2004'ün tanıtımı
var. Önemli olan "yapılmış bitmiş" işleri konuşmak; yoksa "-ecek, -acak"lara
karnı tok insanların. Öyle değil mi? :-)

> Saygilar.
> Umut Demirhan.

Sevgiler.

Bora Güngören.

not. Ailemle birlikte tatildeyim; bu nedenle mesajları bir hafta kadar
geriden takip ediyorum, önümüzdeki hafta yakalarım listeyi umarım.

href='http://www.postamerkezi.com'>www.postamerkezi.com</a>