[dernek] Linux Egitimi ÈFISO-8859-9?Q?için_LKD_Danismani_CV'ler? =?ISO-8859-9?Q?i?

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Thu 09 Sep 2004 - 13:45:18 EEST

Merhabalar,

Ben daha önceden, Eminönü Linux Eğitimi Projesi ile ilgili olarak, önce
rollerin belli olması gerektiğini, sonra da, isimler, CV'ler üzerine
anlaşmak için bir ay kadar bir süremiz olacağını düşünüyordum.
Yanılmışım. Cemil beni uyardı, ve HERŞEYİN Pazartesi teslim edilecek
projede belirli olmasını istedi.

Dolayısı ile, LKD adına orada, aşağıdaki görevleri üstlenebilecek, CV'si
uygun üyeler aranıyor:

***Eğitimi gözlemleyecek, ve amacına uygun, nitelikli eğitim verilmesine
yönelik önerilerde bulunacak.

***Linux ve açık kaynak iş modelleri, özgür yazılım felsefesi gibi
konularda, destekleyici seminer/panel/sohbet toplantıları düzenleyecek

***Eğitime katılanların çalışabilme imkanlarını arttırmak amaçlı, staj
imkanlarını araştırmak/duyurmak, firma tanıtımlarını, belki piyasada
tecrübeli ve başarılı insanların başarı öykülerini aktaracakları
toplantılar düzenlemek.

***AB'ye verilecek raporlar için, tüm faaliyetlerin kaydını tutmak.

Bunlar ne kadar zaman alır? En az ayda bir toplantı/seminer/panel bir
faaliyet olsa, bunun dışında da ayda bir eğitimi gözlemlemek için gitse,
aralarda da firmalarla, konuşmacılarla vs temas kursa, part-time falan
yürütülebilir bir iş gibi. Haftada yarım-bir gün veya ayda 2-4 gün diye
tahmin ediyorum gerektirdiği zamanı.

Yıkarıdaki görevlere talip olanların CV'lerini AB formatında doldurup
göndermeleri gerekiyor (bana, Cemil'e veya proje-cg'ye atılabilir
emaille). AB'nin standart CV formatı ekte.

Gönüllü olarak arada sırada yardım etmenin bir sakıncası yok, ama en az
bir kişiyi de "LKD danışmanı" şeklinde AB'ye bildirmek lazım, "bu
işlerden bu sorumlu" diye.

Danışman ücreti 200Euro/(adam*gün), İstanbul dışından geliyorsa,
+30-50Euro harcırah.

Temelde danışmanın işini gönüllü yapmasını ve AB'den gelen parayı (ya da
önemli bir %'sini) LKD'ye bağışlaması bekleniyor, tam detaylar belli
olmasa da, "para önemli değil" tavrında olmanızda fayda var.

İlgilenenlere duyurulur. En geç yarın CV'lerin elimizde olması lazım.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.