[dernek] Re: rusya'da olen cocuklar

From: murat.gezer@linuxdonanim.com
Date: Tue 07 Sep 2004 - 15:37:41 EEST

Yeter artik.
Burasi X milletinin savunma veya yargilanma yeri degil. Rusya da cocuklarin

olmesi her iki milleti de baglar bagimsizlik savasi da olsa terror de olsa

sivil insanlari kendine hedef alan kisiler insanliktan cikmis birer canidir.

Ayrica kurtulus savasinda ben hic bir Turk Askerinin veya kurtulusu icin
olusmus gruplarin bu tarz islem yaptiklarini hic bir kaynakta duymadim.

Ben kisisel olarak bu canilere destek veren tum kisi ve kuruluslarinda cani

olduklarini ve iyi niyetli olmadiklarini dusunuyorum. Ve bu konuyu eger
tartismak isterseniz linuxdonanim.com altinda liste acabilecegimi
belirtiyorum cunku dernek listelerini pekte ilgilendirmemekte bu konular

Murat Gezer