[dernek] Re: rusya'da olen cocuklar

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 06 Sep 2004 - 21:36:57 EEST

Selamlar;

On Mon, 2004-09-06 at 20:50, Yunus ÇİÇEK wrote:
> ancak ve ancak emperyalizmin yaptıklarını yok saymak ,vatanların
> işgali,cinayetler,tecavüzler var iken
> terörist denilen bu insanların tepkilerine tepki göstermek anlamsız bu üç
> eğer tepki gösterilecekse filistinde israile,çeçenistanda rusyaya,
> ırakta,sudanda,nikaraguada,kübada,vietnamda,erirtede Amerikaya , Bosnada
> Sırbistana gösterilmelidir.

Keşke zamanında çıkıp gösterseydiniz eğer gösterdi iseniz elinize
dilinize sağlık fakat benim kitabımda terörün ırkı, dini, rengi, siyasi
görüşü, emperyalist olanı, sağcı olanı, solcu olanı, haklısı/haksızı
yok. O yaptı diye bende yapayım yok. Hepsi iğrenç, hepsi insanlıktan
utandırıcı, hepsi berbat. O çocuklar için şu an ne hissediyorsam 11
Eylül'de ölenler için de hissettim. İnsanlar ölüyor önemli olan _bu_
başka hiçbir halt değil. Ne olur bu konuyu daha fazla
uzatmayın/uzatmayalım. Gerçekten bunun yeri burası değil.

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu