Re: [Dernek] Ziraat Bankası - Linux ve Son durum

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sun 24 Oct 2004 - 01:40:54 EEST

Merhaba,

Önce bu detaylı email için teşekkürler, hakkaten konuyu merak ediyordum...

Linux tarafında bir şey olmaması sevndirici de, peki hata nerdeymiş?
Buradan Oracle kurulumu, ya da verilerin yeni sisteme taşınması
sırasında bir hata mı var? Onu kim yapmıştı?

Onu da netleştirebilsek, tamamen rahatlıyacağım bu konuda...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.