Re: [Dernek] ziraat bankasi ve microsoft-oracle

From: Dogan Zorlu (doganzorlu@doganzorlu.com)
Date: Thu 21 Oct 2004 - 21:35:43 EEST

Selam,

Reklamlarla gerçekleri birbirine karıştırmayalım.. Oracle heryerde RH ent.
linu diye bastırıyor. Ama 10g yi doğrudan kuramıyorsunuz 10 tane patch
gerekiyor. Uzman elemanlarınız varsa iş tatlı sonla bitiyor. Yok eğer
elemanlar konuya hakim değilse bırakın Oracle ı, Linux u bile ayakta
tutamazsınız o hacimde işlem yapan sistemlerde..

Murat'ın da dediği gibi işi yüzüne gözüne bulaştıran "Linuxçu" lardan
oldukça fazla zarar görmeye başladık.. "Bu mu arkadaşım Linux Linux deyip
durduğunuz, 10 günde kuramadı adamlar" diyaloğunu yaşamayan var mı ?

Ama bu konuda haberi medyadan alıyorsanız bilginin ancak %10 una
güvenmelisiniz derim. Çöken nedir sorusunun cevabını bulmak gerek.. Network
mü ? İşletim sistemi mi ? Hatalı yazılmış koda bağlı bir çökme mi ?
(Bunlardan sonuncusu daha yüksek ihtimal geliyor bana)

Kolay gelsin,