RE: [Dernek] ziraat bankasi ve microsoft-oracle

From: Serhat Ayan (serhat@ayan.org)
Date: Thu 21 Oct 2004 - 12:01:22 EEST

Bana gelen bilgiler su yonde:

Ziraat bankasi icin unisys sistem mimarisi yapmak icin isi aliyor. Bu
sirkete 2 adet 5er prosesorlu itanium server veriliyor. Server verilmeden
once daha once konusuldugu gibi SQL ustunde stres testleri (1 dakika icinde
12 bin login) yapiliyor. Sonra sistem Ziraat bankasina veriliyor. Birkac gun
icinde sisteme linux ustunde calisan oracle veriliyor ve sistemin coktugu
soyleniyor.

Gazeteciler nereden bilgi aliyor bilmiyorum ama oracle, unisys ve microsofta
sordugunuzda bir sekilde bunu acikliyorlar

Selamlar
Serhat Ayan