[dernek] Re: BU ÜRÜNLERİ KULLANMAYIN !!!

From: Murat SISMAN (msisman@kobiline.com)
Date: Sat 01 May 2004 - 23:03:31 EEST

Daha önce bu tür tartismalar oldugu için konuya kisaca cevap vermek
istiyorum. Evimde Linux kullaniyorum ve her tanidigim kisiye de tavsiye
ediyorum. Ama meslegim geregi Win32 kullanmak durumundayim. Eger çok çok iyi
bir programci olsaydim 3dStudioMax'in Linux versiyonunu hazirlar ve tüm
islerimi onda hallederdim. (Maya ve Blender isim için ideal degil)
    Bu tür kinama yapacaginiza, linux için program açigini kapatmanin
yollarini düsünmeliyiz. Halen Win32 sistemi kullanan hiçbir kimse suçlu veya
cahil degildir. Herkesin Isletim sistemi seçeneginin altinda bir neden
vardir.
Zaten bu LKD'de Linux'u bu seçeneklerin basina getirmek için ugrasmiyor mu ?
Eger Linux 1. Seçenek olsaydi zaten LKD olmazdi.