[dernek] Re: BU ÜRÜNLERİ KULLANMAYIN !!!

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sat 29 May 2004 - 19:19:17 EEST

Mesaji icerigine cok fazla girmek istemiyorum.(Istiyorum ama yeri degil!)

Yanliz belirtmek istedigim bir nokta var ki, internetten bu tur mesajlari
gonderen arkadaslar cogunlukla(%99 oraninda diyelim) Microsoft Windows urunleri
kullaniyor.Ve bende bu ardakaslara cevabini bildigim bir soruyu soruyorum;

Soru: Hangi isletim sistemini kullanyorsunuz?
Cevap: Windows XP
Soru: Windows XP sisteminin Microsoft Corporation'a ait bir Amerikan urunu
oldugunu biliyor musunuz?
Cevap: Evet
Soru: Amerikan urunleri karsiti olan bir kisi olarak neden bir Amerikan urunu
kullaniyorsunuz?
Cevap: emmm ummm, seyyy, kemm kummm (vb.)

Umarim anlatmak istedigimi anlatabilmisimdir.

(Yukaridaki yazi GNU/Linux sistem uzerinde, yarim bardak Coco-Cola icerken
yazilmistir.Bilginize..)

--
Arda CETIN
arda~linux-sevenler.org       arda~linuxmarket.org