[dernek] Re: Rv: Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Mon 24 May 2004 - 14:47:41 EEST

tekrar merhaba

TPE 'ye marka basvurusu icin resmi ucretler 3 sinifa kadar

basvuru ucreti:195.000.000 TL
tescil ucreti: 408.000.000-TL
Ilk Üç Sınıftan Fazla Her Sınıf İçin Sınıf Üçreti 195.000.000 TL

Ayrica linux icin gerek oldugunu sanmiyorum fakat
Marka Araştırma Ücreti ( 3 Sınıf İçin) 48.000.000 lira

http://www.tpe.gov.tr/Ucretler/marka.htm

adresinden ulasabilirsiniz.