[dernek] Re: senlik ve genel kurul'un ardindan

From: b0113014@hacettepe.edu.tr
Date: Fri 21 May 2004 - 13:53:00 EEST

Bende yeni bir dernek uyesi ve linux gonullusu olarak senlik hakkında
soyleteceklerim var. Oncelikle turkiyenin cesitli yorelerinden bir suru
insan ile tanistigim icin cok mutluyum.
Boyle bir calismaya kucuk de olsa katki sagladigim icin baya huzur buldum.
Gerci senliigin son gunu rahatsizlandim. Hepinizden eglenceye
katilamadigim icin ozur. Uzun sure rahatsizligimla ugrastigim icin
psikolojim bozulmustu. Burasi ve bu insanlar beni kendime getirdi.
Belki kenidi adima eksik olan tarafim, dernegin misyonun tam olarak
zihnime islememis olmamdi. Hazirlik asamalarina son zamanlarda katilma
nedenine bagliyorum. Ama bunu seneye olacak senlikte telafi edecegim.
Yapilacak calismalarda hep beraber olmak dilegiyle...
Tum dernek uyelerine sevgiler saygılar....