[dernek] Re: senlik ve genel kurul'un ardindan - 2

From: Turker GULUM (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 20 May 2004 - 19:30:42 EEST

Selamlar,

Oncelikle Senlik sonrasi artçi soklari da atlattiktan sonra (!) ben de
birkaç düşüncemi paylasmak istiyorum. Ozellikle Burak Dayioglu'nun
belirttiği gibi kamudan katilim azdi. Ben bunu Meteksan'in Antalya'da
yaptigi ve persembe günü de IBM'in düzenlediği etkinliklere bagliyorum.
Sanirim bu etkinlikler katilimi biraz baltaladi. Olsun kalan sağlar
bizimdir.. Islak imzali davetiyeyi çok "dar" kapsamli bir gruba
göndermistik. Gelecek yilin "to do" listesindeki en önemli kalemlerden
biri bu olacak sanirim.

Senlik basinda ne kadar yer aldi bilemiyorum. Benim izledigim kadariyla
persembe gunu Cumhuriyet gazetesinin son sayfasında penguen fotografiyla
bir haber vardı. Bir de efsane seklinde dolasan Hürriyet'in Kelebek
ekinde cuma günü çıktığı konusu var ama ben Kelebegi evde bulup burç
yorumlarina kadar okudum ama göremedim.. Benim gözümden kaçti belki de.
Bir de TÜBİTAK Bilim ve Teknik dergisinde haber olarak çikmisti.
senlik öncesinde Radikal Gazetesiyle görüsmüstük ama onlar pek ilgi
göstermediler.

Baska nerelerde cikti bilen varsa bize bir haber versin, senlik
dosyasına koyalim fotokopisini filan.

Bu arada yaka kartlari konusunda ben de küçük yazı elestirisini
getirecektim. Gelecek yil biraz daha buyuk yapmakta yarar var.

Paneller konusunda EMO'dan katilimcinin gelmemesine üzüldüm ve sasirdim.
Cünkü EMO'yla yaptigimiz görüsmelerin çoğunda bulunduğum için
kendilerinin ne kadar özgür yazilima ilgi ve önem verdiklerini
biliyordum. Panelde sandalyeleri bos kaldi. Umarim gelecek yil konu
hakkinda kendi düsüncelerini açiklayacaklari bir ortam bulabilirler.

Ayni panel için ayrica TÜBİSAD'dan da katilimci çagirmıstik ama senlik
oncesinde is yoğunluklari nedeniyle gelemeyeceklerini bildirmislerdi.

Benim ilk etapta aklima gelenler bunlardi. Gelecek senlik biraz daha
senlikli olacak gibi geliyor bana. Trend o yonde.

Turker Gulum