[dernek] Genel Kurul ve YK secimleri

From: Turker GULUM (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 12 May 2004 - 23:44:54 EEST

LKD 15 Mayis 2004'te yeni Yonetim Kurulu'nu 2 yillik bir sure icin sececek.
Gectigimiz gunlerde listede baslatilan LKD'nin is plani konusundaki
goruslerin dogrultusunda onumuzdeki 2 yil calismalar yapilacak.

Halen Yonetim Kurulu uyesi olan arkadaslarla yaptigimiz gorusmeler
sonucunda uyelerden Mustafa Akgul, Tolga Korkunckaya, Onur Tolga Sehitoglu,
Baris Metin ve ben 2 yil daha yonetime aday olacagimizi tek tek belirttik.
Ancak Selami Aksoy kisa bir sure sonra askere gidecegi icin aday olsa bile
dernege cok yarar saglamayacagini belirterek ve Mustafa Bodur ise bir sure
daha Turkiye'de olmayacagi icin aday olmak istemediklerini acikladilar.
Birlikte uyum icinde calistigimiza inandigimiz ve isimlerini acikladigim
uyeler tek tek aday olacaklar.

Senlik'te gorusmek dilegiyle.

Turker GULUM