[dernek] Re: Is plani tartismalari

From: izlem Gozukeles (izlem.gozukeles@emo.org.tr)
Date: Wed 12 May 2004 - 02:04:48 EEST

Merhaba,
Aidat hassas bir konu, dikkatli olmak gerekir.
EMO'nun aidati aylik 4 milyon olmasina ragmen bu aidatlarin toplanmasi
o kadar kolay olmamisti.
Elektrik-Elektronik-Bilgisayar muhendisleri kamuda ya da askeriyede
calismiyorsa
EMO'ya uye olmak zorunda. Aidat da yasal bir yukumluluk. EMO'nun
aidatlari toplarken
dayandigi nokta buydu.
LKD dernek statusunde oldugu icin, hele de 120 milyon gibi EMO
aidatlarina gore cok fazla
bir meblag uyeler icin uygun dusmeyebilir.

guzel gunler