[dernek] Re: genelkurmay aciklamasi

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 10 May 2004 - 11:49:46 EEST

Arkadaslar,
Dernegin bu konularda nasil durmasinin uygun olduguna iliskin
goruslerinizin tumunu okudum, tesekkur ederim. Bu konuda gorus belirten
arkadaslar ile ayni fikirde degilim ancak gorundugu kadari ile bu konuda
fikir degisiminin de acik bir faydasi olmayacak net bir durumdayiz; ben
konunun devamini dileyenler ile ozel mesajlasarak getirebilirim...

Ozellikle Koray, Baris, Umit ve Tolga Bey'lere yapici degerlendirmeleri
ve elestirileri icin tesekkur ederim; fikirlerinizi "yikici" olmayan bir
tonda ifade etmissiniz, tekrar tekrar okudum.

selamlar, sevgiler.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2101120