[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Linux34 (info@linux34.com)
Date: Thu 06 May 2004 - 19:46:47 EEST

Merhaba.

> LKDnin bizlere Destek vermesi gerekiyor.
> Yaw Erdogan oyle bir yazmissin ki, sanki hic destek olmuyor :-)

:) Dur Hemen Darilma. Ben bunu zaten diger mailimde belirtim. Linux34'u
kurum degil cok yakin bir arkadasiniz olarak gormenizi istiyorum.Demistim.
*LKDnin bizlere Destek vermesi gerekiyor.* Sozunu bizimle daha cok temas
halinde olmasi heriki taraf icinde daha iyi olacagini belirtmek icindi.

> Cebit'te ve Compex'te diledigin zaman dernek standinin bir bolumune
> Linux34
> standi actin bildigim kadariyla.

- Evet Dogrudur. ben elimden geldigince ıstanbuldaki organizasyonlarniza
Destek olmaya calisiyorum. Sizinde Linux34 icin yaptiklariniza tessekkur
ederim.

> Seminerleri yakindan takip ettigimden belirteyim, genellikle "Linux CD'si
> isteruk ama yaninizda getirmemissiniz" diyen insanlara adres olarak
> Linux34
> gosteriyor konusmacilar Turkiye'nin dort bir yaninda.

--Evet Iste Benim ilk mailde anlatmak istedigim buydu. Sizler linux34 icin
guzel seyler yapiyorsunuz Fakat benim sonradan veya bazende hic haberim
olmuyor.:) Bu konuda sanirim artik daha cok sizler ile kontak kurmaya
ihtiyacim var.

> Bunlar benim gorebildigin acik destekler. Var olanlardan ekstra bir seyler
> istiyorsan, bunun icin "LKD bize destek olmuyor" demek yerine dernek
> yonetimine yazman yeterli olmali.

-- Diger Listedeki Konuya bir baglanti yapayim.
Sanirim yuzyuze geldigimiz zaman birbirimize soyledigimiz sozler yaziya
dokulunce daha sert bir anlam Kazaniyor. Benim de oyle sert tavirlar ile
bir baglantim olmaz :) Devrim Ve Kerem ,Murat Gezer Murt Koc bilir benim
konusma tarzimi. Bu yuzden kimse sakin alinmassin darilmassin ...Amacim
sizler ile daha sıkı bir iliski icinde bulunmak.. Sanirim benim bazi
Projeler Uretip
sizlere sunmam. Senlik Calismalariniz koly gele.. :)

Saygilarimla
Erdogan Bilgici
Linux34