[dernek] YK üyeliğinde daha önce bulunan arkadaşlar.

From: Murat Ustuntas (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 18:27:22 EEST

Merhaba,

Bir yandan seminer notlarımı son hızla hazırlamaya
çalışırken bir yandan da hararetli bir şekilde
listede olan bitenleri gözlemeye çalışıyordum..

Bu dönem içerisinde YK adayı olan arkadaşları
nelerin beklediğini, tam olarak bilmeleri gerekir
diye düşünüyorum. Sonuç olarak bu bir bayrak yarışı.
Türkiye' de Linux'un gelişmesini ve daha etkin
bir şekilde kullanılmasını sağlamaksa eğer bayrağımız,
hepimizin bu bayrak üzerinde parmak izleri elbetteki
kalmalı.

Çoğumuz teknik tabanlı olarak katılıyoruz. Ama öz
eleştiri yapmam gerekirse, bir dernek içerisindeki
işleyiş ve prosedürlerin ne olacağı ve eğerki
(Çalışma ve master plalarımızı tamamladığımızı
düşünerek..) YK adayı olursak tam olarak sorumluluklarımızın
ne olacağını bilmeliyiz.

Hepimizin özel yaşantısı ve iş yaşantısının yoğunluğu
içerisinde LKD de nasıl verimli olunabilir? ki bu
LKD nin çalışma performansını ve başarısını etkileyecektir..

Bunların (bence) ortaya konulduktan sonra yardımlaşarak
ve kaprislerimizi bir kenara bırakarak aşılacağını
düşünüyorum. Benim için bir yaşan felsefesi olan açık
kaynak ve elbetteki Linux'un Türkiye'de köklerinin çok
derinlere inmesini dilerim.

Murat Üstüntaş