[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 23:39:50 EEST

 Merhabalar,
On Wed, 5 May 2004, Linux34 wrote:

> [...]
> olan arkadaslara dagitmistim Bende bir tane giymistim. Tabiki bu
> davranisim daha sonra Ankara'da cok farkli yorumlanmisti, ve cok
> uzulmustum. :(
>
> Kisacasi Linux34 Sitesine 3 yildan beri harcadigim eforun elimden
> geldigince bir kismini LKD ile Paylasmak istiyorum.Bu ana kadar LKD'den
> kimse bana ya bizim icin su iyiligi yaparmisin diyen hic cikmadi.! Eger
> unuttuysamda hatirlatilmasini istyorum.Ben Yonetim kurulunda olup olmam
> veya uye olup olmam benim icin onemli degil. Sadece Linux34 ile LKD
> Arasinda iyi iliskilere dayanan bir kopru istiyorum.
Ama LKD kimseye "bana su iyiligi yapar misin?" demiyorki.Diyor mu?Genel
anlamda gonulluler calisma gruplari altinda birlesip "hadi sunu yapalim:)"
diyorlar.Bu calisma gruplarinin tum raporlarina
(http://www.lkd.org.tr/calisma.gruplari.php ve
http://www.lkd.org.tr/dokumanlar.php) ve eger istersek
calismalari hakkinda "hesap sorma hakkina" sahibiz.
Tabiiki Linux34 ve LKD arasinda olabilecek/olmasi gereken iliskiler
konusulmalidir ama talep/oneri -bence- Linux34'ten gelmelidir.
Bu diger kisi ve kurumlar icinde boyle.(En azindan simdilik)
Hatirlatmakta fayda var.Akliniza gelebilecek pek cok konuda gonulluye
ihtiyac var.Daha dogrusu dernek bunyesi icinde daha fazla kisinin
sorumluluk almasi ya da sorumluluk alabilecek hazirligin icine
girmesi gerekiyor.("Peki ben ne yapabilirim" sorusu)

> NOT: ARDA linuxmarket.org sanirim biraz Linux34'de benzemis :)

> Saygilarimla
> Erdogan Bilgici
> Linux34.Com
> info@linux34.com