[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Linux34 (info@linux34.com)
Date: Wed 05 May 2004 - 22:20:45 EEST

Merhabalar.
Eger Yanlis Hatirlamiyorsam 98 yilinda redhat 6.0 ile tanismistim.
2000 Yilinda LKD Derneginin Varligini Ogrenmis, Yunus Bal'in IDEA
Cafe'sindeki (Taksim) Linux Seminerlerine Katilmaya Baslamistim.
O zamanlar Murat KOC Ve Arif Uysal Benim Gozumde Bir Linuxcu olarak bir
numaraydi ki Halende Oyledir :) Murat KOC un Kernel Seminerine
Katilmistim.
Gercekten Murat KOCu kutlamak gerekiyor Bilgisi ve Anlatim seklinden Dolayi.

Sonra Duydumki 2000 yili icinde LKD Bilisim Fuarinda Standi Olacakti.Hemde
Istanbulda. Linuxcular ile tanisma vakti gelmisti.(Eski bir AMIGA'ci
olarak)
Bir textil firmasinda calisiyor olmanin hafifligi ile Yurt Disina giden
T-Shirtler ustune 20-25 Adet kadar Linux Nakisi Yaptirip Fuarda gorevli
olan arkadaslara dagitmistim Bende bir tane giymistim. Tabiki bu
davranisim daha sonra Ankara'da cok farkli yorumlanmisti, ve cok
uzulmustum. :(

Kisacasi Linux34 Sitesine 3 yildan beri harcadigim eforun elimden
geldigince bir kismini LKD ile Paylasmak istiyorum.Bu ana kadar LKD'den
kimse bana ya bizim icin su iyiligi yaparmisin diyen hic cikmadi.! Eger
unuttuysamda hatirlatilmasini istyorum.Ben Yonetim kurulunda olup olmam
veya uye olup olmam benim icin onemli degil. Sadece Linux34 ile LKD
Arasinda iyi iliskilere dayanan bir kopru istiyorum.

NOT: ARDA linuxmarket.org sanirim biraz Linux34'de benzemis :)

Saygilarimla
Erdogan Bilgici
Linux34.Com
info@linux34.com