[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Ethem Derman (ethem.derman@ankara.edu.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 19:22:42 EEST

Sevgili Devrim GUNDUZ,

Haklisin yazdiklarinda, ben biraz daha kotumser bakiyorum olaya
sanirim. Simdiye kadar kimse aday olmuyordu zorla seciyorduk, daha
sonra da isimden zaman kalmiyor diye ayriliyorlardi. Biri cikip da ben
bu ise zaman ayiracagim deyince ohh bee dedim. En azindan ortaya
cikacak is planini gerceklestirmek icin zaman ve caba harcayacagini
ortaya koyan bir uye gormek hosuma gitti. Dusuncelerimiz aslinda
ayni...

Ethem Derman
ethem.derman@ankara.edu.tr
05 Mayıs 2004 Çarşamba günü, dernek@liste.linux.org.tr adresinden Devrim GUNDUZ yazıyor:

-> Hocam merhaba,

-> On Wed, 5 May 2004, Ethem Derman wrote:

> [...]

-> Listede daha once de konusulmustu: Adaylar, neden aday olduklarini
-> aciklasinlar ki onlari daha iyi taniyabilelim, ona gore oy verelim.

-> Cagatay da benzer sekilde bunu yapmali. Bu secim bu sekilde olmali.
-> Adaylarimizi daha onceden bilmeliyiz ki guzel bir secim yapabilelim. Secim
-> gunu son dakikada aday gormek istemiyorum sahsen...

-> Bunlari dusunerek yazdim iletimi.

-> Insanlardan projelerini istedik diye kacacaklarsa, tabii ki diyecek birsey
-> yok.

-> Saygilar.