[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)---- Kar amacı gütmeyen organizasyonlar için iş planı

From: yusuf (yusuf@gazi.edu.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 13:21:00 EEST

Değerli LKD camiası,
"İş planı" ile ilgili düşünceler ve yazılanlar güzel gelişmelere yol açacağa benziyor. Fikir bildiren üyeleri kutluyorum.

"İş planı" kavramından "Kar amacı gütmeyen organizasyonlar için iş planı" nı anlayabilirmiyiz?

Burada "iş planı" kavramını, iş'in finans, yönetim, organizasyon, pazarlama, üretim gibi aşamalarını içerdiği anlamında kulandım.

Plandan kasdettiğim LKD ile ilgili bütün vizyon, iş, amaç ve görevler'den oluşan tüm ilgili unsurları içine alan ve ilgisiz olanları da dışarda bırakan bir vizyon ve görev defteri (kitabı).

Böyle bir çalışmayı daha sistematik hazırlamak için elimde özellikle kar amacı gütmeyen örgütler için düzenlenmiş örnek iş ve pazarlama planları var ilgilenenler varsa http://w3.gazi.edu.tr/~yusuf/lkdornplan.rar adresinden alarak pdf formatında inceleyebilir.

Ankara'da LKD nin başından beri içinde bulunan arkadaşlardan gönüllü iki kişi bana yardım etmek isterse, üç kişilik bir ekiple, şimdiye kadar bildirilmiş görüşlerden de faydalanarak bir iki günlük bir çalışmayla "LKD taslak iş ve pazarlama planları" nı hazırlar camianın bilgilerine sunarız.

Üyelerden ve ilgili arkadaşlardan gelen öneriler doğrultusunda birinci plan sürümünü çıkarılır. Belli periyotlarda gerekli revizyonlar gelen öneriler doğrultusunda yapılır.

Görüş ve önerilerinizi bekliyorum.

Selamlar
Yusuf Kaynar