[dernek] Re: lkd-uye listesinin aktif hale getirilmesi..

---------

From: Selami Aksoy (selami@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 06:03:15 EST

    listmaster accountuna gOnderilen e-postalarIn bir kopyasI bana geliyor
    fakat bahsettiGiniz Sekilde bir e-posta almadIm.

    lkd-uye listesi isminden de anlasilacagi uzere LKD uyelerinin dahil
    edildigi bir liste. Dernege uye ulan kimseler liste yoneticisi
    tarafindan ekleniyor. Bu liste icin subscribe ve unsubscribe bu yuzden
    kapali.

    Eger isim benzerligi degilse uye.lkd.org.tr den gordugum kadariyla
    dernek uyesisiniz. Bu durumda o listeye zaten eklenmis olmaniz
    gerekiyor ve de gurkan@linefx.net e-posta adresi zaten liste uyesi.

    Bu durumda sorun nedir ben anlamadim. Daha acik anlatir misiniz?

    --
    Selami Aksoy.