[dernek] lkd-uye listesinin aktif hale getirilmesi..

---------

From: Gürkan YILMAZ (gurkan@linefx.net)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 05:48:51 EST

    2 gün önce listmaster@liste.linux.org.tr adresine "lkd-uye" listesindeki kapalı konumdaki üyeliğimin açılması için e-mail atmıştım. Üyelik durumumun hala aktif  olmadığını görüyorum. Listeyle ilgilenen arkadaşın işlerimi çok, yoksa kaalemi alınmıyorum. Rica etsem bi açıklama alabilirmiyim.

    Saygılar

    Gürkan YILMAZ
    LineFX Tasarım ve İnternet Hizmetleri
    Tel: (224) 223 79 55
    Fax: (224) 223 11 38
    Gsm: (555) 257 43 44
    Adres: Fevzi Çakmak Cd. Kısmet İşhanı No: 91 Fomara / BURSA
    E-mail: gurkan@linefx.net