[dernek] Re: genel kurul ve senligin ardindan - 3

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 20:46:40 EEST

Merhaba Arkadaslar,

onumuzdeki yilki senlik icin bir dusunce varmi? Biraz sehir disinda ama bizim
universiteyi ayarlayabilirim. Toplam 20 Makinadan olan bir Linux
Laboratuvarimiz + 42 tane Windows yuklu ama her an Linux'a gecirebilecegimiz
laboratuvarimiz var. Bolum olarak linux'a onem veriyoruz eger Sehir den
uzaklik sorun olmazsa (sehir icine servis / yurt ayarlayabiliriz) ben
onumuzdeki yil icin bolum baskanimiz ile gorusebilirim

Murat Gezer