[dernek] Re: genel kurul ve senligin ardindan - 3

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 19:45:15 EEST

Merhaba,

Thu, 03 Jun 2004 18:44:08 +0300 tarihinde Burak DAYIOGLU
<burak.dayioglu@pro-g.com.tr> soyle yazdi:

BD> Daha once sozlu olarak yonetim kurulu uyesi arkadaslarimdan "Calisma
BD> Grubu Oneri Formu" istemistim; bu formu bekliyorum. Envanter-CG icin
BD> resmi oneri yazmak istiyorum, formu bekler durumdayim. Envanter
BD> konusunda son yazdigimdan bu yana 10 gun kadar gecti...
BD> Eger bir form yoksa arada formu da cikartivereyim.
Acikcasi bir-iki arkadasa daha sordum, boyle bir form isteginden ve
beklentisinden haberdar degil yonetim kurulu. Herhalde hangi uye arkadastan
istediysen, dalginligina gelmis ve digerlerine iletmeyi unutmus olsa gerek.

Burokratik olmasi acisindan degil de; yogunluk arasinda unutkanliga mehrem
olmasi, gerektiginde arsivde taranip hatirlanabilmesi icin yazmakta fayda
var bu tip seyleri.

Boyle bir formumuz yok. Mevcut olarak calisma grubu cercevesi hazirlamasini
istedigimiz arkadaslardan da bir form olmaksizin istedik. Boyle bir form
hazirlarsan gerek onlar gerek ileride olusturulacak calisma gruplari icin
de yol gosterici olur.

BD> Senlik sonrasi birden herkesin performansi dustu mu yoksa listecide mi
BD> bir sorun var? :)
Herkesde biraz olsun bitkinlik olsa gerek. Senlik + genel kurul (ki hala
ugrasanlar var aslinda artci dalgalari ile) oldukca yorucu oldu tabii.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694