[dernek] Re: K12'ler icin Linux Lab

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 19:58:10 EEST

Selamlar;

On Wed, 2004-06-23 at 18:41, Xzer Tayiz wrote:
> **Meb'e kim, nasıl bir eğitim verecek, onu kararlaştıralım.(En azından,
> oradaki insanlar da, iyi birer kullanıcı olsunlar, birkaçı LTSP labları
> kurabilsin).

Burada girmek istedim araya tekrar, M.E.B ile görüşmelerimiz sürüyor.
M.E.B çatısında formatör öğretmen denilen ve diğer öğretmenleri
eğitmekten sorumlu insanlar LKD'ye Linux Eğitimi istiyoruz diye zaten
geldiler. Konu şu an YK konusu ve olgunlaşınca zaten açıklarlar. Fazla
telaşa gekek yok, yönetim kurulumuz iş başında :). Bu çalışmaların
sonunda amaç Linux ve çevresindeki yazılımları hocalarımızın diğer
hocalarımıza öğretebilir düzeye gelmesi ve akabinde bu konuların
müfredata sokularak, ders kitablarında yer almasıdır.

Bu ara bir protesto-cg fikri gayet hoş duruyor gibim yaw :)

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu