[dernek] Re: K12'ler icin Linux Lab

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 11:03:44 EEST

Merhaba,

bu tartismaya girmeyi istemedim ama Murat Koc hakli . Su an MEB
Microsoft ile anlasmayi imzaladi bile bu sene sonuna kadar da ayrica
gene Microsoft Teknolojileri ile ogrencilerin devam devamsizlik not
durumlarini inceleyecek sistem acilacak. Dernek Yonetim Kurulunun
cogunlugu ankarada bu konuda diger Sivil Toplum orgutleri ile karsi bir
durusa gecebilir. Yoksa istedigimiz kadar K12 ler icin lab kuralim 1-2
ogretmen ile bir sey yapamazsiniz turkiyedeki tum ogretmenler bir MS
kullanmaya baslayinca (laptop ve desktop bilgisayarlar satilacak onlara)
odevleri de MS urunleri ile isterler .

Saygilarimla
Murat Gezer