[dernek] Re: Temcit pilavi

---------

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 20:05:23 EEST

Selamlar,

Fikirlerinizin tumune katiliyorum.Benimde bahsetmek istedigim buydu.Yani sadece
bilisim firmalari degil, universitelerin, devlet dairelerin ve akliniza gelen
her kurum ve kurulustaki bilisim uzmanini ve bilgi islem bolum sorumlularini
onceki mesajimda yazdigim seminer projesi icine alinmalidir.
Ama nedenini bilmiyorum ancak ne zaman ki "dernek ve firma" diye bir laf ciksa
hemen arkasindan "dernek firmalara esit olmalidir, dernek kurumsal kimlik
kazanamaz, dernek soyledir boyledir" diye mesajlar geliyor.
Dernek kanundan bende haberdarim.Icerigini az-cok biliyorum.
Ancak sozune ettigim egitim seminer projesi sayesinde bilisimci firmalar ve
bilgi islemcilerin Linux'u anlamalarini kolaylasicagini dusunuyorum.
Ha seminere katilan x kisi derse ki "ben nereden alicagim bu Linux destegini?"
diye, o zaman tip ki http://www.linux.org.tr/egitim_kurumlari.php adresindeki
gibi bu Linux destegini saglayan firmalarin listesini cikarip veririz x kisiye
olur biter.

--
Arda ÇETİN
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org