[dernek] Re: istatistiki bilgi ihtiyaci

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 10 Jun 2004 - 14:26:51 EEST

Selam,

Perşembe 10 Haziran 2004 09:28 sularında, ali şunları yazmıştı:
> Selamlar
>
> Bana sorulan bir soru var. Asagıdaki bazı soruların tam
> cevabı yok biliyorum ama bir kısmın cevabı yada bu
> konuda calısma yapan bir yer mevcutmudur.? Dernek bunyesinde boyle bir
> calisma mevcutmudur.?
> Bu bilgilere kaynak olacak linkleri nerden bulabilirim.

belgeler.org istatistiklerindeki artışa bakarak
(yansıların istatistiklerini alamıyorum) ayda
ortalama (en küçük kareler yöntemiyle :-) )
"en azından" 1000 kişinin Linux'a geçtiği söylenebilir.
http://sourceforge.net/project/stats/index.php?report=months&group_id=61526

Esen kalın,
Nilgün