[dernek] Re: BU ÜRÜNLERİ KULLANMAYIN !!!

---------

From: Bensan Sarper Sonal (bensansonal@linux-sevenler.org)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 13:07:53 EEST

İyi de ben "bu ürünleri kullanmayalım" demedim ki...
Niye beni kara listeye aldınız? :))

Opera ve Outlook Express'ten kurtulmama az kaldı... Finaller bitsin bi :))
Firefox ve Thunderbird'e de o zamana kadar taşınabilir bellekten çalışabilme özelliği eklenir umarım. Bir kere her ayarı yapıp uzun
zaman dokunmak istemiyorum... :)