[dernek] Re: BU ÜRÜNLERİ KULLANMAYIN !!!

---------

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 11:41:03 EEST

Selamlar..

Yahu, bu balon haberlere inanip listeyi mesgul etmekte israrci
oldugumuza mi yanayim, bu kadar ucuz dusuncelerle vatan-millet-sakarya
edebiyatina kanan milletime mi yanayim?

Zamaninda, Ulker, ETI icin "Domuz yagi koyuyorlar, biskuvilere" diye
bir furya cikardi. Dogrudan ulker'i suclamak istemem ama bu soz ulker
distributorleri tarafindan bilfiil kullanilmis bir soz. Fakat, bu
esnada bir diger suregelen kavga, "Sana'da domuz yagi var" kavgasi
oldu. Bunu soyleyenler delil olarak Sana'nin marka beratini one
surduler. Orada "Domuz yagi, kuyruk yagi, keci yagi, hede yagi, hodo
yagi" gibi akla gelebilecek envay cesit yag ve benzeri gida mamulu icin
"SANA" markasi UNILEVER'den baskasi tarafindan kullanilamaz deniyordu.

Bizim millet bunu TV'lere cikardi. Sanki orada SANA'nin formulu desifre
ediliyormus gibi, karsisindakinin burnuna sokarcasina "bak burda
yaziyor iste" diyen adamlara rastladik. Pes dedim, yuh dedim ama ayni
seyin yillar sonra devam ettigini gorunce simdi artik hic bir sey
diyemiyorum.

Bunlarin bazi rakip firmalarin veya onlarin bayisi vs. konumundaki
zerzavatin cikardigi uydurma, asilsiz soylentiler. Eger gercekten bu
kadar ulkenizi vs. dusunuyorsaniz bu mesnetsiz seylerle ugrasmazsiniz,
gider ondan daha iyisini uretip onlara satmanin yolunu ararsiniz.

Eee, ben neden yazdim bunlari? Dogrusu, sadece dernek listesine mesaj
atip atamadigimi gormek icin yazdim ama, "TEST" yazip atmak hosuma
gitmedi..

Saygi ve sevgiler..