[dernek] Re: BU ÜRÜNLERİ KULLANMAYIN !!!

---------

From: Kerem ERSOY (kerem@sibernet.com.tr)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 18:35:46 EEST

Coca Cola 120 yıllık filan bi anonim şirket değil mi ?? Yoksa ben yanlış biliyorum ve şirket George Coca-Cola Jr. ve Mahdumlarının şirketi mi ?? Nasıl "Coca-Cola" nın sahibi CNN de açıklama yapıyor bu şirketin CEO su filan yok mu ??

Ve bir de öte yandan Open-Surce Cola die bişi var da sebil şeklinde biz mi içmedik :))

Selamlar,
Kerem ERSOY