[dernek] Re: idari kurul toplanti gundemi -- 25/07/2004

From: \\\ (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 17:00:30 EEST

 Bu konu basligi altinda buna benzer donguler surup gidecek
galiba:) [Ne yapabilirizi,ne yapabiliriz...]
Aslinda baslangic icin kanuni olarak sinirlarimiz neler bilsek
-biliyor muyuz?- iyi olur.Dernek kurumsal olarak hangi kriterlere gore yurt disi
iliskileri kurabilir?["Bunlar bilmem ne ajani damgasini yemeyelim durduk yerde":)]

Yurt disindaki iyi isler cikarmis dernekleri/vb kurumlari senliklere davet
edebiliriz.Bizimle tecrubelerini paylasirlar.Belki onlarla daha cok irtibat
kurarak tum dunyada benzer tarihlerde senlikler yapilmasini
planlayabiliriz.Onlardan bize,bizden onlara insanlar gelip gider.Acik-Ozgur
yazilimcilarin fiziksel ortamda bir araya gelmelerini saglayacak -ve hala var
olan- bazi sanal ortamlari etkinlestirebiliriz.Sanirim LKD,dunyadaki acik-ozgur
yazilim gruplarinin listesini tutan bir sitede kayitliydi ama adresi
hatirlamiyorum [Belki bazi arkadaslar LKD yi o sitelerden gorup bulmustur:)].

Diger yandan kiliclari kusanip fethetmeye de cikabiliriz:)

This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr