[dernek] Re: MEB ltsp

From: Kudret Güler (kudrettin@gmail.com)
Date: Tue 13 Jul 2004 - 20:18:10 EEST

On Tue, 13 Jul 2004 19:23:03 +0300, Ozer Tayiz <info@teknobilge.com> wrote:
> Aslında eski bilgisayarlar da tam olarak diskless falan değil,
> dolayısıyla kendisi boot edebilir, (Pentium MMX 166, 16 MB ram,
 floppy,
> harddisk vs...) ama uygulamaları tamamen Xclient olarak sunucuda
> çalıştıracak, dhcp'den IP alıp kendini tanı
tacak, vs...

bu durumda eprom programlamaya gerek yok. ister floppy'den boot edin
isterseniz çok temel bir kurulum yapıp(hatta bu bile gerekmeyebil
ir)
lilo.conf'a girdi ekleyip MBR'ye yazdırın. cd sürüc=C3
=BC ve cd'den "boot"
imkanı da varsa http://pxes.sourceforge.net/ adresindeki isoyu çe
kerek
kullanabilirsiniz.

bu seçeneklerin hepsi de ltsp içindir.

> Kurabilecek durumda olanlardan, ve de kurulum için konfigurasyon =C3
=B6nerisi
> olanlardan (dağıtım/network/eğitici uygulama...), g
örüşlerini bekliyorum.