[dernek] Re: MEB ltsp

From: Tayfun Türek (tturek@e-kolay.net)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 13:14:46 EEST

Merhabalar,

sanırım eprom gerektirmeyen ltsp client için sadece floppy sürücü olması
yeterli,
tabii kullanılacak ethernet kartına uygun boot image dosyasını yaratmak
gerekiyor.
Burada kritik nokta düşük hafızalı clientler için server tarafında nsf cache
oluşturarak
problem oluşmasını önlemek. Xwindows çalışabilmesi için ya büyük hafıza yada
server tarafında cache desteği gerekiyor, benim tecrübemden bunu gösterdi.

Tayfun Türek.