[dernek] Re: wiki

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Mon 12 Jul 2004 - 10:25:29 EEST

Merhaba

Geçen yaz bir 'Linux Ansiklopedisi' kavramını (model, içerik,
katılımcılar, süre, sunum vb) hazırlamış, ancak işgücü tarafına gelince
yeterlilik riski görüp rafa kaldırmıştım. Özellikle TBD'nin bilişim
ansiklopedisi örneğini gördükten sonra... Eminim bu listedeki
arkadaşların yüklüğünde naftalinlenmiş halde duran o kadar çok fikir var
ki...

Kişisel düşüncem, bir yıl daha bekleyip sonuçları garanti edilebilecek
bir 'Linux Ansiklopedisi' projesine başlamak olacaktır.

İyi çalışmalar
Görkem