[dernek] Re: wiki

From: Kudret Güler (kudrettin@gmail.com)
Date: Sun 11 Jul 2004 - 20:35:05 EEST

On Sun, 11 Jul 2004 11:16:50 +0300, Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr> wrote
:
as=C4
> Wiki bir program, kolayca herhangi bir yere kurulup baslatilabilir.
>
> Onemli olan, "Turkce bir linux 'wiki'si" dediginiz calismadan ne
> bekliyoruz?

Benim arzu ettiğim kullanıcı adı şifre vs. dertler
iyle uğraşmaksızın
arama tarama yapabilmek, hata gördüğüm yerde kullan=C4
=B1cı adıyla şifreyle
uğraşmaksızın müdahale edebilmek. Sonucunu an=C4
=B1nda görmek.

Eğer aklınıza "iskelet nasıl olmalı?", "ne tü
r bir yapılaşmaya
gidilmeli?" vs. gibi sorular geliyorsa bence bunlar çok önemli
olmayabilir. belki bunu da insanlara bırakabiliriz. Projeden işe
yarar
birşey çıkıp çıkmamasını muhtemelen
 bu listede bile olmayan, açıktaki
türkçe bilen linux kullanıcıları belirleyecek. Bur
aya insanlar
deneyimlerini yazarlar, yok kimisi çevirileri koyar, yok kimisi bilmem
ne yapar... Bunu sınırlamaktansa bunu da insanlara bırakmak
bence en
iyisi olurdu.

Sonuçta keşke ortaya bir türkçe linux ansiklopedisi =C3
=A7ıksa. Ancak bu
olmasa da ciddi bir bilgi birikimi olacağını umuyorum.

Bilemiyorum ama LKD tarafına insangücü istihdamı olarak
 çok da bir yük
getirmeyeceğini sanıyorum.