[dernek] Film Baskili LKD+Tux+Linux Baskili T-Shirtler.

From: Linux34 (info@linux34.com)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 13:37:23 EEST

 Merhaba Arkadaslar.
 3.Linux Senligine katilamadagim icin uzgunum.
 Aklimda Hep bir Proje vardi.
 LKD+Tux Film Baskili T-shirtler..
 Tum Dunyada Bircok firma kurulus ve dernek kendi TShirtlerini bastirmis
 sevenler ve dernek uyeleri ustunde tasiyor.. :) Peki bizde neden olmassin.
 Bildiginiz uzere ben(erdogan Bilgici) Textil uzerine ugrasiyorum ve bu
 konuda bir cok arkadasim var.
 Film Baski + T-Shirt vs. gibi kisimlar ile ilgilenmek istiyorum.
 Normal Film Baskisi icin Tasarim+film cikis+ 4Renk ayrimi+ film
 kalibi+Numune T-Shirt icin 400 dolar gibi bir fiyat aliyorlar.
 Fakat bu is ile ugrasan arkadaslarim oldugu icin min. fiyata bittirmeye
 calisacagim... Acaba LKD Artik gercek T-Shirtlerine kavusmak icin daha
 nekadar beklemeli. Ben bu konuda sonuna kadar yardimci olmaya hazirim.
 EVET demeniz halinde LKD nin hazir bir tasarimini veya bazi
 degisikliklerde yaparak bana teslim ederseniz devamini ben getiririm..
 Sonrada sizlere ayrintili bir rapor veririm. A4 baski sonrada sicak utu
 ile t-shirtlere baski olmayacak.
 direk Ahtapot baski sistemi ile t-shirtlere LKD basilacak.
 Belkide fiyatlarini dusuk tutabilirsek uyelere de dagitabiliriz.
 uye olunca faydasi ne olacak diyenlere verebilecegimiz bir cevabimiz
 olur:)
 Saygilarimla
 Erdogan Bilgici
 Linux34